Чотири роботизовані машини змагаються за військовий турецький контракт

Чотири безпілотні наземні машини змагаються за те, щоб бути прийнятим на озброєння турецької армії за проектом середнього класу UGV.

Найбільша оборонна компанія Туреччини, Aselsan, бере участь у змаганнях зі своїм Aslan UGV, тоді як Havelsan пропонує свій Barkan; Best Group пропонує свій Fedai; і Elektroland Defense пропонує свого бепілотника Hancer. Всі чотири UGV оснащені системою дистанційного керування зброєю SARP від Aselsan.


Згідно із заявою, опублікованою найвищою посадовою особою Туреччини у сфері оборонних закупівель Ісмаїлом Деміром (Ismail Demir), безпілотні машини дійшли до фінальної фази змагань. Фіналісти вже провели випробування на стрільбу зі своїх 7,62-мм гармат, а завершити змагання планується наступного місяця.
«Ми налаштовані показати свій досвід та успіх у безпілотних системах на повітряних транспортних засобах, а також на морських та наземних транспортних засобах. Наша діяльність щодо нового прототипу, який ми розпочали в рамках нашого проекту безпілотного наземного транспорту 1-го рівня середнього класу, продовжується», написав у Twitter Ісмаїл Демір.
Посадовець описав п'ять категорій, за якими будуть оцінювати безпілотні наземні транспортні засоби: загальний огляд, мобільність, автономність, стрільба та продуктивність.
Більше деталей через конфіденційність не надано. Більше ніж одна платформа може забезпечити контракт за військовим проектом, повідомив представник галузі, який брав участь у змаганнях протягом кількох днів, на умовах анонімності.
Турецьке агентство оборонних закупівель підпише угоду на закупівлю UGV з кожним переможцем, а також підтримає масове виробництво, додало джерело.

 

Хавелсан вперше представив Barkan у лютому ц.р., щоб продовжити концепцію компанії "цифрових військ", яка спрямована на швидші та ефективніші технології поля бою. UGV оснащений дистанційно керованою системою зброї, електрооптичними датчиками та системами передачі даних. Він важить близько 500 кілограмів і може комунікувати з БПЛА, які летять нижче хмар.


Fedai від Best Group (що в перекладі з англійської означає "Охоронець") був розроблений під керівництвом турецьких військових. Fedai важить 400 кілограмів і має буксирувальну здатність 400 кілограмів. Його ширина становить 500 мм, а максимальна швидкість - 10 км/год. Він також має робочий діапазон 1000 метрів у межах прямої видимості оператора і може працювати на відстань до 300 метрів за лінією зору. Він має двовісну гіроскопічну стабілізовану гарматну систему, яка може нести 7,62-мм гармату.

 

Hancer (що в перекладі з англійської означає "Кинджал") був розроблений Electroland Defense протягом п'яти місяців. Він має вантажопідйомність 500 кілограмів і може працювати протягом 6 годин після 3 годин заряджання. UGV можна контролювати в межах 1500 метрів від свого оператора. Рухома система підвіски Hancer забезпечує перевагу на пересіченій місцевості, і вона здатна долати вертикальний нахил у 60 відсотків, боковий нахил 30 відсотків та канави завширшки 60 сантиметрів. Він може бути оснащений 7,62-мм дистанційною системою зброї або 40-мм гранатометами.


Aselsan не надав специфікацій для своєї пропозиції Aslan (що в перекладі означає "Лев" англійською), але система схожа на своїх конкурентів, оскільки вони входять до одного класу безпілотних наземних транспортних засобів. Aselsan також розробив сімейство UGV Каплана, яке турецькі військові використовують для нейтралізації вибухонебезпеки, і компанія використала цю технологію як основу для системи Аслан. Aslan можна контролювати і передавати дані через супутник. Зі свого боку, Каплан може бути оснащений 7,62-мм дистанційною системою зброї.

Джерело: www.c4isrnet.com